31 Αυγ 2008

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ;

Ο υπουργός παιδείας ,Ευρ.Στυλιανίδης, "έριξε" στο τραπέζι την(δικιά του;) πρόταση.Να καταργηθούν οι πανελλήνιες εξετάσεις.Τα 3 πιθανά σενάρια σενάρια ελεύθερης πρόσβασης σε ΑΕΙ-ΤΕΙ σύμφωνα με τον κυβερνητικό νόμο είναι τα εξής;
1)Μεταλυκειακή τάξη ή φροντιστηριακό έτος.
Ότι λέει.Κάθε μαθητής θα επιλέγει το αντικείμενο με το οποίο θέλει να ασχοληθεί και στο τέλος της χρονιάς θα δίνει εξετάσεις για να μπει στη σχολή.Αν δε πάει καλά απορρίπτεται.
2)Εξετάσεις απευθείας από ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Απλό.Επιλέγει ο μαθητής ένα πανεπιστήμιο,εξετάζεται σε μία ύλη και αν τα πάει καλά μπαίνει.Αν δε τα πάει καλά δε μπαίνει.
3)"Ξεκαθάρισμα" στο πρώτο έτος.
Τι είναι αυτό;Μπαίνεις σε ένα πανεπιστήμιο ΕΛΕΥΘΕΡΑ και αν καταφέρεις να τελειώσεις το πρώτο έτος με επιτυχία μένεις στο πανεπιστήμιο.Αν όχι τρως σουτ.

Αυτά είναι τα γνωστά περί της υπόθεσης...Γνώμες και σχόλια δικά σας...

10 σχόλια:

89 είπε...

kalo ypo proypo8eseis..... kalo= den ginetai egw pou 8elw oikonomika na diavazw fysikh.......

creative mind είπε...

oi panellhnies toylahiston einai arketa axiokratikes...ta nea metra den deixnoun kapoi axiokratia..opoios exei ta mesa 8a kanei oti 8elei...h ekpaideysh den einai mono h eisagwgh sta aei k tei...

thanos126 είπε...

Μόνο το δεύτερο σενάριο δείχνει να ευνοεί την αναξιοκρατία. Το πρώτο μου μοιάζει θετικό αφού αποκόπτει τα τρία χρόνια του λυκείου από την εισαγωγή στα ΑΕΙ και του δίνει χαρακτήρα εκπαιδευτικού ιδρύματος και όχι προθαλάμου. Το τρίτο είναι επίσης συγκεκριμένο και διαφανές: εξετάζεσαι γραπτά όπως όλοι οι συμφοιτητές σου. Μπαίνεις στο ΑΕΙ κι εφόσον το επιθυμείς(άρα διαβάζεις) παραμένεις.

Δε θα λυθούν τα προβλήματα της παιδείας αλλά ίσως να είναι θετικά βήματα.

Υ.Γ. Γιατί πάω στοίχημα ότι θα απορριφθούν σε χρόνο dt από τους περισσότερους συνδικαλιστές; Μήπως γιατί σήμερα οι πραγματικοί δεξιοί είναι οι "αριστεροί"; (Θέση=άρνηση you know)

FiXXXer είπε...

thano xereis poli kala pos polla ginontai mesa sto panepistimio,pernas mathimata,pairnontas pites(*) pappoy...kai alla diafora!den xero kata poso mia tetoia lisi tha einai axiokratiki..
telos panton ,simfonoume sto thema sindikaliston kai aristeras(dexias!)-dexias...

jiммã0 είπε...

ore file rousfeti pou tha pesei... mia xara einai oi panellinies gia ta dedomena tis elladas.

venceremos είπε...

ase re.oti kai na ginei oi vaseis tou ekpedeytikou sistimatos einai toso lathos valmenes(ara kai t oipoloipo oikodomima)pou dn ginetai tpt.prepei n allaxoun oi vaseis ts paideias g na allaxoun ta pragmata.Kai dn pisteyw oti oi pannelinies einai axiokratikes.Oute opoios diavazei pernaei.Yparxoun liseis (epi plirwmi fisika) gia na peraseis opou theleis.Kai xerw sxetiko paradeigma.kai sigoura kai me ta kainouria metra opoios thelei tha vrei liseis na yposkelisei olous tous allous

jiммã0 είπε...

venceremos sigoura den einai swstes oi baseis t sistimatos. gia vto m t pliromi p les oti pernas d mporo n katalabw an ennoeis oti opoios exei perisotera lefta kanei kalitera forntistiria i kati allo... mallon t proto 8a ennoeis dioti t 2o apokliete n xei ginei pote. toulaxiston savto t 8ema i panell einai axiokratikes. pousties d ginonte. twra st 8ema t diabsmatos: opoios diabazei pernaei ekei p 8elei. an oxi m tin 1h fora, sigoura m t 2h. paidia an katargi8oun oi panell oi protoi p 8 panigirisoun 8 nai t kanalia dioti 8a xoun 8emata n asxoli8oun me skandala apo t rousfetia k tis pousties p SIGOURA 8a ginonte... einai poli mpourdelo i xwra. d xreiazete na ginei perisotero!

Patilanos είπε...

Συμφωνώ με τον jimmy.Οι πανελλήνιες είναι ίσως το τελευταίο αξιοκρατικό πράγμα στην παιδεία.Αν πραγματικά θέλει κάποιος να περάσει κάπου θα διαβάσει.Κανονικά.Τώρα, αν γίνει κατάργηση πανελληνίων,κάποιος που ο γονιός του πχ είναι στο πανεπηστήμιο καθηγητής τότε ΣΙΓΟΥΡΑ θα μπει στη σχολή στην οποία κάνει μάθημα.Αρκεί να περάσει το μέτρο αυτό και θα έχουμε πολλά παρατράγουδα.Εδώ θα είμαστε και θα τα συζητάμε και τότε.Αντε byeee.

thanos126 είπε...

ΟΚ fixxer το κόβουμε στο πρώτο...

Ανώνυμος είπε...

Γειά σας.
Με λένε Κώστα και είμαι 28 χρονών. Μέσω 1ης δέσμης πέρασα σε ένα ΤΕΙ στην Άρτα το 01. Να μιλήσω για τα χρήματα που δαπάνησαν οι δικοί μου για να είμαι εκεί; Να μιλήσω για τη συμπεριφορά των ντόπιων; Να μιλήσω για το επίπεδο μιας μερίδας καθηγητών; Ήμουνα απ' τους φοιτητές που ζητούσαν με ρήτρα κάτω από 8/10 στις εξεταστικές να με κόβουν. Ήμουν δηλαδή πολύ πάνω του μετρίου. Δυστυχώς, το 05 χρειάστηκε να εγκαταλλείψω για προβλήματα ενδοοικογενειακά χωρίς να έχω πάρει το πτυχίο μου.
Που θέλω να καταλήξω. Πέρασα σε μια σχολή για την οποία παραμυθιάστηκα μιας και στα δικά μας χρόνια δεν υπήρχε συμβουλευτική για επαγγελματική κατάρτση παρά μόνο μέσω κάποιας πρωτοβουλίας του σχολείου μου. Ήμουνα δυστυχής και παρόλ' αυτά συνέχιζα να παρακολουθώ και να είμαι καλός.
Τώρα πια βρίσκομαι στην Αθήνα, δουλεύω σε μια δουλειά που μ' αρέσει και δε μ' αρέσει, είμαι αμφίθυμος σ' αυτό. Ποθώ να σπουδάσω, για τη γνώση και για να βελτιώσω το βιοτικό μου επίπεδο. Και τί πρέπει να κάνω εγώ στα 28 μου και ώντας πλέον μόνος μου; Να γυρίσω στην άθλια σχολή που πλέον έχουν απομείνει 50 άτομα και τα μαθήματα 3 στις 7 φορές δεν γίνονται; Το έκανα για ένα 6μηνο, τόσο μπόρεσα ν' ανταπεξέλθω οικονομικά. Αλλά δεν είναι αυτό που θέλω.
Ή μήπως πρέπει να ξαναδώσω εξετάσεις αλλά όχι με τα 4 μαθήματα που είχαμε εμείς αλλά με 8 και ύλη την οποία ποτέ δεν έκανα; Το προσπάθησα κι αυτό. Πώς είναι δυνατόν ένας άνθρωπος με μισθό κοντά στα 800 ευρώ να πληρώνει φροντιστήρια έτσι που τα κάνανε σαν τα μούτρα τους;
Ποιά είναι η λύση για 'μενα λοιπόν; Σα λουκούμι φαντάζει το τρίτο σενάριο. Να περάσω στη σχολή που θέλω. Αλλά δεν παραμυθιάζω κανέναν για άλλους ίσως είναι άδικο. ΑΛΛΑ και για 'μενα είναι μεγάλη αδικία όταν το 01 τα κομματόσκυλα λέγανε πως θα έχουμε το δικαίωμα να ξαναδώσουμε πανελλήνιες με το δικό μας όμως σύστημα. Άλλωστε το δικαιούμαι θεωρητικά αφού δεν έδωσα τρεις φορές.
'Η μήπως κάθε χρόνο να δηλώνω συμμετοχή στο ΕΑΠ και να προσεύχομαι να γίνω δεκτός μέσω μιας κάποιας ηλεκτρονικής κλήρωσης;
Ή μήπως είναι λύση να πάω σε κάποιο ΙΕΚ της κακιάς ώρας; 'Η μήπως να μάθω για κανένα χρόνο ρώσικα, τσέχικα, βουλγάρικα κλπ κλπ και να πάω σε κάποια ανατολική χώρα για να σπουδάσω κάτι άσχετο και με τί εκπαιδευτικό υπόβαθρο; Ή μήπως να πουλήσω τα πόδια και τα νεφρά μου για να πάω για σπουδές σε κάποια ευρωπαϊκή χώρα;
Είμαι 28 χρονών. Δηλαδή πολύ μεγάλος για να προσαρμοστώ σε καταστάσεις και με ευθύνες που δε μου επιτρέπουν εγωιστικά να κοιτάξω τον εαυτούλη μου. Κι όμως εγώ θέλω να σπουδάσω. ΜΑΚΑΡΙ να ισχύσει το τρίτο σενάριο κι εγώ θα είμαι ο πρώτος που θα πάει να εγγραφεί.
Αν είχα τις μισές εμπειρίες τότε, ούτε θα κοίταγα για ώρες τον τοίχο, ούτε θα έτρεχα με τη μια και την άλλη, ούτε θα μ' έπιανε τρέμουλο 2 φορές στις εξετάσεις (γιατί τώρα ξέρω πόσο σοβαρότερα πράγματα υπάρχουν). Ούτε βέβαια θα έκανα την επανάσταση μου δηλώνοντας σχολές με γνώμονα τη μεγίστη απόσταση από το σπίτι μου.
-Κώστας CCC1719-